Oharra. Aditu titulu honek UPV/EHUren graduondokoen eskaintzan sartzeko ebaluazio prozesua gainditu du baina titulua Gobernu Kontseiluaren onarpenaren zain dago (2024ko ekainaren 5ean).
Azken hamarkadetan hezkuntza arautuan zein ez-arautuan hezkidetzaren oinarriak egituratzeko eta sustatzeko ekimen ugari jarri dira abian Hego Euskkal Herrian. Gainera, LOMLOEk hezkidetza eta genero-ikuspegia hezkuntza arautuan zehar-lerro bilakatu du, eta ondorioz, jakintza-alor guztien edukietan, prozeduretan zein jarduteko moduetan izan behar luke eragina. Ondorioz, orain artean hezkidetzak askotan ikastetxeko eremu orokorrak izan baditu langai (patioa, tutoretza, taldeko harremanak...), hemendik aurrera, jakintza-alor zehatzetako edukietan, erreferentzietan edo prozeduretan jarri beharko du arreta. Hutsune hau are eta nabariagoa izan da Derrigorrezko Bigarren hezkuntzan, Batxilergoan eta Lanbide Heziketan.
Bestalde, Euskal Curriculuma 2007. urtetik aurrera garatuz joan den esparrua izan arren, azken urteotan Euskal Herrian indarberritu egin dira Genero Ikerketak, eta hortaz, ezagutza feminista hori aintzat hartuta, Euskal Curriculuma hezkidetzaren begiradatik zein begirada feministatik elikatzeko premiaz jardun da hainbat forotan.
Hezkidetzatik pedagogia feministetara graduondokoak irakasteko zein ikasteko modu feministak zein jarduteko modu feministak identifikatzen, praktikan jartzeko eta egituratzen joateko koordenatuak eskaini nahi ditu, beti ere, Euskal Curriculuma iparrorratz duelarik.
Hezkidetzatik pedagogia feministetara graduondokoak euskal komunitatearen eta euskal gizartearen premiei erantzuten die, eta graduondokoan sustaturiko lerro pedagogikoek zein gizarte-ekarpenek euskal komunitatea izango dute xede nagusi. Gizarteko premia horiei egoki erantzun ahal izateko modalitate erdi-presentziala proposatuko da, modu horretara honako hiru kolektiboren beharrak asetzeko:
Irakaslekua
Eibar
Izen-ematea azaroaren 22ra arte egongo da zabalik, eta UPV/EHUren webgunetik egin beharko da.
Izen-emateen kopurua gehienez onartzen dena baino handiagoa balitz, honela ebatziko da nor onartuko den eta nor geldituko den itxaron-zerrendan: ikasle graduatu berrien kasuan, espedienteko batez besteko kalifikazioaren arabera, eta, profesionalen kasuan, CVaren arabera (gaiarekin loturiko esperientzia baloratuta, batez ere).
Behin izen-ematea onartu ondoren, matrikulazio-prozesua GOI institutuaren bitartez egingo da. Izen-ematea amaitutakoan emango da prozeduraren berri.
Ordainketaren inguruko oharrak:
Aditu-tituluak hiru modulu eta proiektu bat ditu barnean.
Aditu-tituluari amaiera emateko, ikasle bakoitzak proiektu pertsonal bat garatuko du titulazioko irakasleetako baten gidaritzapean. Proiektua arloko eragileekin elkarlanean egiteko aukerak ere eskainiko dira.
Biologian lizentziatua eta doktorea da, eta UEU-GOIko irakasle-ikertzaile dihardu gaur egun. GOI ikastegiko idazkari akademikoa da, Hezkidetzatik pedagogia feministetara: euskal curriculuma iparrorratz graduondokoaren zuzendaria, eta, Irakaskuntza Masterrean, Giza eta Gizarte Zientziak espezialitatea koordinatzeaz arduratzen da.
Irakasgai hauek ematen ditu: